1 Temmuz 2015 Çarşamba

Essence Match 2 Cover Cream Concealer | Krem Kapatıcı

Herkese merhaba!
Bugun sizlere güzel bir kapatıcı paletinden bahsedeceğim.
Ürün iki renkten oluşuyor.
Bir tanesi içinde hafif somonluk barındıran açık bir renk, diğeri ise daha bejimsi bir renk.

Açık olan rengi göz altlarıma corrector olarak uyguluyorum çünkü kapatıcılığı bana yeterli gelmiyor.
Üzerine kendi kapatıcımı uygulayıp bir de transparan pudrayla sabitlediğimde gayet güzel bir görünüm elde ediyorum.
Koyu olan rengi ise yüzümde kapatmak istediğim minik yerlerde kullanıyorum.
Rengi tenimle çok uyumlu oldu.
Buğday tenliyseniz size de çok uyumlu olacaktır.


Gün boyu kalıcı olduğunu da söyleyebilirim.
Bu arada belirtmem de fayda var, göz altınızı güzelce nemlendirmeden uyguladığınız zaman çizgilere dolup göz altında kuruma yapabiliyor.
Ama nemlendirip uygularsanız hiçbir problem olmuyor :)

Gratis'ten birkaç gün önce 5 TL'ye satın aldım.


Daha önce bu ürünü deneyenler oldu mu ?
 
Mutlu günler.


2 yorum:

  1. denemedim ama fiyatı gaeyt uygunmuş :) almayı düşünüyorum canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.