4 Temmuz 2015 Cumartesi

YENİ Flormar Full Color Oje Serisi

Herkese merhaba!
Bugün sizlere Flormar'ın çıkardığı yepyeni Full Color oje serisinden bahsedeceğim.
Ben bugün serinin iki rengini satın aldım.
Bordo ve çok güzel bir yeşil rengini seçtim.
Bordo rengin ismi Penthouse, yeşil rengin ismi de King of the Bets.


Bordo olanı uyguladım ve pigmentasyon açısından çok beğendim.
Başka renklerini de satın alacağım.
Fiyatları 1.90 TL.
Siz de hemen Flormar mağazalarından serinin bu iki rengine ve diğer renklerine bir bakın derim.
Memnun kaldığınız renkleri olursa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :)

Mutlu günler.

4 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Bordoda benim de aklım kalmıştı, duruşunu merak ettim şimdi :) Ben de Mint ve Source of Energy'yi aldım; az sonra ikincisini süreceğim... bakalım nasıl olacak :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün renkleri çok güzel aslında hepsini denemek lazım.
      Ben fiyat performans olarak beğendim :)

      Sil
  2. fırçası nasıl genemi o incecik standart fırçalarından :(
    flormarı seviyorum ama şu ince fırça olayından dolayı çok üzüyor beni :(
    bordonun rengini bende çok beğendim çıktığımda inşallah görebilirim
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.