7 Temmuz 2015 Salı

Maybelline Master Graphic Eyeliner

Herkese merhaba.
Bugün sizlere son zamanlarda kullandığım eyeliner'dan bahsedeceğim.
Maybelline Master Graphic eyeliner'ı kampanya ile şans eseri satın almıştım.
Bir yerlerden sürekli duyduğum bir üründü ve nasıl bir performansı olduğunu çok merak ediyordum.

Ürün keçeli kaleme benziyor.
Açılı bir ucu var.
Bu ucunu kirpik diplerinize güzelce yerleştirip minik hareketlerle ürünü uyguladığınızda güzel bir eyeliner uygulaması yapmış oluyorsunuz.

 Opak siyah bir eyeliner benim her zaman favorim olmuştur.
Kimi eyeliner'lar gün içinde siyahtan lacivertimsi bir renge dönüşürken bu üründe böyle birşey yaşamadım.
Ürünün tek bir kötü yanı var o da çok çabuk kuruması.
Kapağını azıcık bile açık bırakırsanız kuruma yapabiliyor.

 Bu ürünü daha önce deneyeniniz var mı ?
 Mutlu günler.

12 yorum:

  1. Hiç denenememiştim canım kullanışlı mı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta kullanımı zor geliyor ama sonra alışılıyor :)

      Sil
  2. Hiç denememiştim bak merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. hadi laciverte dönmesi bir nebze kurtarıyorda grileşmesi sürdüğüm simsiyah eyelinerin en nefret ettiğim nokta
    ben bu tarz keçeli kalem şeklindeki tüm eyelinerlerimi bi bardağım var makyaj aynamın önünde dik bir şekilde uç kısımları aşağı bakıcak durumda saklıyorum
    herkesin kurudu dediği flormar eyelinerimi bile nerdeyse 1 senedir halen ilk günki gibi kullanıyorum
    bide bişey keşfettim:
    bu eyelinerler yedek uçlu
    mesela sürdük sürdük kullandık uçları deforme oluyorya
    bi peçeteyle ucu çıkartıyorum ters olarak yeniden takıyorum aynı uç ama sıfır şekilde oluyor :)
    maybelline bu eyelinerini çok gördüm ama şu orkum var ucu biraz kalın gibi geldi sanki bana ince uygulama yapılırken sanki zorlanırım sizde böyle bir sorun oluyormu?
    sevgiler
    sevda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zorlandığım oluyor ama yine de memnunum :) bilgi için teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  4. Bende hiç denemedim ama eyeliner kullanmak faciadır her zaman için :D düşük göz kapağınız varsa çok çekiyorsunuz . Ümran'dan geldim çok beğendim bloğuma bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz bloguma :) ben de takibe başlıyorum :)

      Sil
  5. Ben ince fırça uçlu eyeliner kullanmaya alıştığım için bu kalem ve açılı kalem eyeliner fikrine bir tülü sıcak bakamadım... Fakat bu inceleme sonrası merak etmedim de değil, belki sayende bir ilki gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum ! :)))

    http://gozdebirkardesler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz. Ben de takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.