5 Temmuz 2015 Pazar

Sheida Eyebrow Shadow | Kaş Farı

Herkese mutlu pazarlar!
Bugün sizlere güzel bir kaş farı önerisi daha yapacağım.
Gratis mi Watsons mı nereden aldığımı tam olarak hatırlamıyorum çünkü alalı 8-9 ay olmuştur.
Gosh kaş farımın bittiği dönemde yeni kaş farı arayışındayken bu ürünle karşılaştım.
Sheida markasını ilk kez bu ürünle tanımış oldum.

Fiyatı 20 TL civarındaydı.
Renklerini çok beğendim ve koyu olan rengin tam bana göre olduğunu düşünerek satın aldım.

Ürünü uyguladıktan sonra ba-yıl-dım.
Tozutma yapmıyor, gün boyu kalıcılığını sürdürüyor.
Kaşlarımı sabitlemesem bile kesinlikle dağılmıyor.
Kısacası bir kaş farından beklenen herşeye sahip.

İçinden çıkan aplikatörü tabiki beğenmedim.
Kendi kaş fırçanızla daha güzel bir sonuç alacağınızı düşünüyorum :)


Mutlu günler.

4 yorum:

  1. Alışveriş listeme bunu da ekledim, paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Bir blogda daha görmüştüm bu ürünü. Onunda favorisiydi!

    Ben Pastel'in yeni çıkarmış olduğu kaş kitini kullanıyorum, onuda tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel'in kaş kitini ben de çok merak ediyorum. En yakın zamanda deneyeceğim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.