10 Temmuz 2015 Cuma

Essence Long Lasting Göz Kalemi

Herkese merhaba!
Hafta sonunun habercisi olan bu güzel günde, sizlere severek kullandığım bir göz kaleminden bahsetmek istiyorum.
Ürünü iki gün önce satın aldım ve gerçekten bayıldım.
Essence markasının çoğu ürününü severek kullanan biri olarak, göz kalemlerini daha önce hiç denememiştim.
Bu ürünü çoğu insanın severek kullandığını duyuyordum ama bir türlü deneme fırsatım olmamıştı.
Bendeki rengi 01 Black Fever.


Ürünün yapısı asansörlü.
Uygulaması çok kolay.
Yumuşacık bir yapısı var.
Gün boyu kalıcılığını sürdürdüğünü söyleyebilirim.
Simsiyah olmayan göz kalemlerinden hiç hoşlanmadığım için bu kalemi çok sevdim çünkü tam anlamıyla siyah bir renge sahip.


Gratis'ten 5.50 TL'ye satın aldım.
Mutlu günler.


5 yorum:

  1. Çok güzel. Ben de siyah, mor ve mavisinden almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. mimledim sizi , iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  3. Gratise gittiğimde ilk iş hemen bu kaleme bakmak olacak canım çok teşekkürler. :) Yeni takipçinim bu arada. Benim bloğuma da beklerim. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.