3 Temmuz 2015 Cuma

Uygun Fiyatlı Makyaj Temizleyicisi Önerileri

Herkese merhaba!
Bugün sizlere uygun fiyatlı makyaj temizleme ürünlerimden bahsedeceğim.
İsterseniz hemen ilk ürünle başlayalım.

1-) Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi 

Bu ürünü yıllardır bayılarak kullanıyorum.
Saniyeler içinde göz makyajımı tamamen temizliyor.
O gün ne kadar yoğun göz makyajı uygulamış olursam olayım yine de kusursuz bir biçimde göz makyajımdan arınıyorum.
Herkesin kullanması gereken mükemmel bir ürün.

 2-) Beauty Formulas Cucumber Cleansing Facial Wipes - Salatalık Özlü Temizleme Mendilleri

Bu ürüne tek kelimeyle BAYILIYORUM.
Bir makyaj temizleme mendilinden ne kadar mükemmel bir sonuç bekleyebiliriz ki?
Makyajımızı maksimum ne kadar iyi çıkarabilir ki?
İşte bu düşüncelerle, sırf merakımdan aylar önce almıştım.
Ve bayılarak kullanıyorum.
Temizleme performansı, kokusu, cildimde bıraktığı his harika.
Herkese şiddetle öneriyorum.


3-) Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Loreal'in bu makyaj temizleme suyundan kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum bile.
Ten makyajı, göz makyajı, ruj kısacası her türlü makyajı kusursuz bir şekilde temizliyor.
Kesinlikle sivilce yapmıyor, cildi tahriş etmiyor. (En azından benim cildimde etkisi böyle.)
Fiyatına göre performansı mükemmel.


4-) Loreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik

Makyajımı temizledikten sonra bu ürün cildimde harika bir his yaratıyor.
Kokusu inanılmaz güzel, insana huzur veriyor.
Cilt düzgünleştirme konusunda oldukça başarılı.
Bir tonikten beklenilen herşeyi yerine getiriyor.


5-) Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Bu ürün için söyleyeceklerim çok net.
Göz makyajı temizleme konusunda son derece başarısız.
Ten makyajı temizleme konusunda ise başarılı.
Satın alalı çok oldu ama ne yazık ki çok fazla kullanmadım.
Loreal'in bahsettiğim temizleme suyunun yanında çok zayıf kalıyor.
Yine de miktar olarak da çok olduğu için bereketli bir ürün.


Mutlu günler.

4 yorum:

  1. bebak acıbadem sütüyle uzun süredir aşk yaşıyoruz kendisiyle çok ciddi düşünmekteyim :)
    cildim çok kuru ve atopik dermatit bu yüzden su şeklinde olan ürünlerin nerdeyse tamamında alkol ve türevleri olduğu için makyajımı silmeye kalktığımda yanıyorum yanıyorum nilüferden geliyor şeklinde şarkı mırıldandım :)
    ancak bebak acıbadem sütü kesinlikle cildimi yakmıyor kurutmuyor atopik dermatit cildim kabarmıyor kızarmıyor
    üzerinede garnierin yeni çıkarttığı Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli ile yıkıyorum yumoş yumoş oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hemen deneyeceğim acıbadem sütünü :)

      Sil
  2. Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisini kullanmıştım rimelleri filan güzel çıkarıyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.