30 Haziran 2015 Salı

Golden Rose Velvet Matte Lipstick | Mat Rujlar

Herkese merhaba!
Golden Rose'un Velvet Matte serisinin ne kadar meşhur olduğunu zaten biliyorsunuz.
Serinin içinden en çok sevdiğim iki rengi sizlerle paylaşmak istiyorum.


Ben çoğu zaman nude yani doğal tonlu rujları kullanmayı tercih ediyorum.
Çünkü her makyaja yakıştığını, çok güzel tamamladığını düşünüyorum.
İşte size önereceğim ilk ruj, nude renginde.


Yapısı yumuşak. Sürümü çok kolay.
Eğer altına lipbalm, nemlendirici uygulamazsanız dudaklarda kuruma yapabiliyor.
O yüzden siz mükemmel görünüm elde edebilmek için, dudaklarınızı nemlendirdikten sonra ruju uygulayın :)

Bir diğer çok sevdiğim renk ise çok güzel bir bordo.


Pembemsi bir bordo diyebilirim.
Herkese yakışacağını düşünüyorum.
Hafif bir göz makyajı ile harika duruyor.
Çok severek kullanıyorum.


Renklerin nasıl durduğunu buradan görebilirsiniz.

Fiyatları 15 TL idi.


Sizin bu serideki favori renkleriniz hangileri?

Mutlu günler.

18 yorum:

  1. Renkler harika! Bende de vardı 2 rengi ama hangileriydi acebaaa:) Biara yazayım iyi oldu bu post;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün renkler çok güzel, seçim yapmak çok zor :)

      Sil
  2. yaa bende alacaktım bundan yazınız cok iyi oldu 12 numaraya bi bakıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Bordo olana bayıldım, mutlaka alacağım. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu rujları inanilmaz merak ediyorum onu bunu almaktan bir türlü fırsat gelmedi bu ürüne 01 numarasını kesinlikle almayı düşünüyorum. Görselleriniz çok güzel bloğunuzu çok sevdim:-)kendi bloğuma da beklerim:-) http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Golden Rose Velvet Matte serisini severek kullanıyorum 11 ve 18 numaraları var bende 27 numarası çok övülüyor onu da almayı düşünüyorum. 12 numarası da güzelmiş ona bakabilirim :) Teşekkürler paylaşımın için. Blogun çok sade ve şık olmuş, takipteyim bana da beklerim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer renklerine bakacağım teşekkürler :)

      Sil
  6. Bugün aldım 29 numarasi gerçekten güzel :) 01 ede bayildim onada bakicam :)

    YanıtlaSil
  7. Mat rujlara yeni yeni el attım . Bu rujlar Mac'e muadil gösteriliyor ancak az çoktur felsefemden dolayı kullanmayacağım tenk veya ürünleri almamaya gayret ediyorum. ama bir kaçamak yapabilirim ilerleyen günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle 01 numarası Mac Kinda Sexy'ye oldukça benziyor. Muadili olarak bence denemelisiniz :)

      Sil
  8. 12 numaraya bayıldıım, zaten pembe seven bana çoğu pembe tonlu ruj güzel geliyor, en kısa zamanda almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir renk, beğeneceğinizi düşünüyorum :)

      Sil
  9. Tam bir ruj hastasıyım 12 numaraya bayıldım gizemcim tam benlik ayrıca blogunu çok seviyorum :) ruj yazılarının devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.