29 Haziran 2015 Pazartesi

Nivea BB Clean Temizleme Suyu

Herkese merhaba!
Bugün sizlere Nivea'nın BB kremlerden esinlenip yeni çıkardığı, hassas ciltler için de uygun olan "güzelleştiren ve bakım yapan temizleme suyu" ile ilgili izlenimlerimden bahsedeceğim.
Yüz ve göz makyajı için hep ayrı ürünler kullansam da ikisini aynı anda çıkaran ürünler herkes gibi bana da daha pratik geliyor.
Bu ürünü de hem yüzünüzde hem de göz çevrenizde kullanabiliyorsunuz.

Ürün 5 etkili bir temizleme sağladığını vaat ediyor.

1-) Arındırır
Yüzümdeki BB kremi güzel bir şekilde çıkardığını söyleyebilirim.
2 adet pamuk yardımıyla yüzümü makyajımdan hemen arındırdım.

2-) Temizler
Ten makyajımı temizlemesi konusunda oldukça başarılı buldum.
Ürün ; BB krem ve fondöten konusunda iddialı olduğu için çok da şaşırmadım doğrusu.

3-) Nemlendirir
Ürünü uyguladıktan sonra cildimde nemli bir his bıraktığını söyleyemeyeceğim.
Tam tersine mat bir etki yarattı benim cildimde.

4-) Cilt kusurlarını azaltır
Yüzümdeki pürüzleri az da olsa giderdiğini söyleyebilirim.

5-) Hazırlar
BB krem uygulamadan önce ürünü uyguladığınızda, cildinizi makyaja güzel bir şekilde hazırlıyor.


Eğer göz ve yüz makyajınızı çıkarabileceğiniz tek bir ürün arayışındaysanız, siz de bu ürünü deneyebilirsiniz.

Mutlu günler.

14 yorum:

  1. en yakın zamanda deniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Merak ettiğim bir üründü, tşkler paylaşım için cnm ;) Takipteyim...

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu ve yorumlarınızı takip etmeye başladı gayt güzel paylaşımlar yapıyosunuz:)kendi bloğuma da beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Benimde merak ettiğim bir üründü :) Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım :) bu ürünü bende çok merak ediyordum güzel yorumların için teşekkürler en kısa zamanda denicem bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. merak ettimğim bir üründü begenmene sevindim ilk fırsatta deneyeceğim.Bana beklerim
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ettiğim bir ürün hakkında çok güzel yazmışsınız.Mutlaka denemeliyim.Bende bloguma beklerim :)Sizi severek takip edicem :)
    http://jiyandaaldan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de blogunuzu ziyaret edeceğim sevgiler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.