27 Haziran 2015 Cumartesi

Wet n Wild CoverAll Concealer Palette | Kapatıcı Paleti

Herkese merhaba!
Bugün sizlere çok güzel bir kapatıcı paleti tanıtacağım.
Bir çoğunuzun bildiğini tahmin ettiğim meşhur paletten bahsediyorum.
Wet n Wild CoverAll kapatıcı paleti.

Bu ürünü birçok Gratis mağazasında uzun bir zaman aradım fakat hep kalmadığını söylemişlerdi.
En sonunda bir mağazada buldum ve hemen aldım. Fiyatı 14.90 TL idi.

Ürünün ambalajı gayet güzel.
Çevirmeli kapağı olan ürünleri çok seviyorum çünkü kendiliğinden açılma gibi bir derdi olmuyor.

Palet 4 adet görevi yerine getiriyor.

Renkleri inceleyecek olursak;


1-)Covers
Bu renk hepimizin bildiği gibi kapatıcı olarak kullanılıyor.
Rengi, özellikle buğday tenliler için oldukça uygun bir renk. Ne çok açık ne de çok koyu.
Çoğu kişi göz altı morlukları için bu rengi tercih etse de ben pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.
Çizgilere çok fazla doldu ve göz altlarımı hafiften kuruttu.
Az miktarda uyguladığım zaman daha çok memnun kaldım.

2-)Highlights
Aydınlatma konusunda oldukça başarılı bulduğum bir renk oldu benim için.
Hafif ışıltılar barındıran, beyazımsı güzel bir renk.
Parmağıma alıp elmacık kemiklerime, burnumun üstüne, dudak üstündeki çukura uyguladığımda güzel bir görünüm elde ettim.
Benim gibi çok ışıltılı highlighterları sevmeyenler için bu ürün gerçekten harika.

3-)Neutralizes
Sivilce izleri, sivilce kızarıkları hepimizin ortak derdi elbette.
Bu sorundan kurtulmanın en basit yolu tabiki de yeşil renkli correctorlar.
Yeşil ve kırmızı kontrast(zıt )renkler olduğu için, yeşil renk corrector uyguladığımız zaman iki renk birbirini nötrlüyor böylece kızarık görünümü yok etmiş oluyoruz.
Bu ürünü kullanırken çok abartılı kullanmamanız gerekiyor.
Yüzünüzün yemyeşil olmasına gerek yok :)
Sadece sorunlu bölgelere azıcık sürüp, ürünü çok yaymadan cildinize yedirmeniz gerekiyor.
Üzerine de kapatıcınızı uyguladığınızda sivilcelerden, izlerden eser kalmıyor.

4-)Brightens
Geldik benim en çok kullandığım renge.
Yukarıda bahsettiğim gibi, pek çok insan covers rengini göz altlarına kullanmayı tercih etse de ben asıl bu ürünü göz altlarımda çok beğendim.
Sürüp güzelce yaydıktan sonra harika bir aydınlık elde ediyorum ve morluklarımı tamamen yok ediyor.
Üzerine bir de kapatıcı uyguladığım zaman göz altlarım aydınlık, temiz bir görünüme kavuşuyor.
Göz kapağımda da çok severek kullanıyorum.


Renklerin cildimdeki görünüşleri bu şekilde.


Haydi siz de bu güzel paletten bir tane edinin.
Pişman olmayacaksınız.

Mutlu günler.

2 yorum:

  1. böyle kapatıcı paletleri gerçekten çok seviyorum. Yıllar önce ilk kez oriflame de görüp almıştım bu tarz mini bir kapatıcıyı ilk kez yeşili orada denemiştim :)) güzelliklerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum çok kullanışlı oluyorlar :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.