28 Haziran 2015 Pazar

Gosh Brow Kit 001 | Kaş Kiti

Herkese merhaba.
Uzun zamandır çok severek kullandığım bir kaş farı paletinden bahsetmek istiyorum sizlere.
Danimarka markası olan Gosh ülkemize geldiğinde denediğim ilk ürünü bu palet olmuştu.
Kaşlarımı kaş kalemi yerine kaş farı ile doldurmayı tercih ediyorum çünkü kaş kalemlerinin dikkatli ve güzel bir şekilde uygulanmadığı takdirde kaşta hiç doğal durmadığını düşünüyorum.
Bu yüzden kaş farlarını çok seviyorum.
İşte bu palet tam da imdadıma koşan bir ürün oldu benim için.
Fiyatı 36.50 TL idi ben indirimde 25 TL'ye almıştım.

Paletin içinde 3 farklı renk mevcut.
Kutunun içinden uygulama kılavuzu çıkıyor.

Açık-orta-koyu olmak üzere kahverenginin 3 tonunu barındırıyor.
Bir de farı sürdükten sonra sabitlemek için wax cream denilen bir ürün bulunuyor.
Ben kaşlarımı şeffaf rimel ile sabitlediğim için bu ürünü pek kullanmadım.
Yapış yapış bir yapısı olduğu için zaten tavsiye etmiyorum.

3 rengi de kaşlarımda denedikten sonra bana en uygun olan rengin dark olduğuna karar verdim.
Bu yüzden en çok bu rengi kullandım fotoğrafta da görüldüğü gibi.
Kaşlarımla aynı renk olduğu için çok güzel, doğal bir görünüm elde ediyorum.
Eğer biraz daha açık renk kaş istiyorsam medium rengini de kullandığım oluyor.
Ürünlerin yapısı oldukça pigmentli.
Kutunun içinden aplikatör çıkmıştı fakat ben hiç beğenmediğim için direk çöpe attım.
Açılı bir kaş fırçasıyla çok rahat uygulanıyor.

Kapağında aynasının olması da çok pratik.
Fırça olarak Gratis'lerde satılan Eklips markasının açılı kaş fırçasını önerebilirim.
Real Techniques kadar başarılı bir fırça olduğunu düşünüyorum.

Gosh ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


Mutlu günler.

3 yorum:

  1. Ben de dark ve medium u karıştırarak kullanıyorum baya başarılı bence^^

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.