22 Haziran 2015 Pazartesi

Garnier BB Krem Miracle Skin Perfector

Herkese merhaba.
Çok güzel bir BB krem ile tanışmaya hazır mısınız?
Çoğunuzun zaten duymuş olduğu Garnier Miracle Skin Perfector'dan bahsediyorum.
Yaz mevsimi geldiği zaman ben hiçbir şekilde fondöten kullanamıyorum.
Fondöten yerine birçok insan gibi ben de BB kremlere başvuruyorum.
Loreal Skin Perfection BB kremden memnun kalmayınca hemen yeni bir ürün arayışına girmiştim.
Ve tavsiyeler sonucunda bu ürün ile tanıştım.
Yapısı mü-kem-mel.
Fiyatı da 12 TL idi.

Benim cildim normalden karmaya yakın olduğu için ben karma ciltler için olanını satın aldım.
İncecik bir tabaka halinde yüzünüze anında yedirebiliyorsunuz.
Hiçbir şekilde yüzünüzde ağırlık yapmıyor.
Bendeki rengi Light, yani en açık rengi.
Buğday tenli olduğum için tenimle birebir uyum sağladı.
GFK 20 koruma faktörü ile güneş ışınlarından yeterince koruma sağlıyor.
Kızarıklık, sivilce izleri ve renk eşitsizliği kapatma konusunda ince yapılı olmasına rağmen oldukça başarılı.
BB kremler fondötenlere benzemediği için zaten çok fazla kapatıcılık beklemenize gerek yok.

 Yüzünüz doğal ve tek renk gözüksün, tüm gün kalıcı olsun, sıcak havada cildimde ağırlık yapmasın diyorsanız bu BB krem tam size göre.


Mutlu günler.

2 yorum:

  1. Daha önce reklamını görmüş ama kullanımı konusunda tereddut etmiştim. Yazınızı okuduktan sonra denemeye karar verdim ☺ Blogunuzu takipteyim. Sevgiler 💕
    http://puhuintofashoon.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız, ben de takipteyim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.