24 Haziran 2015 Çarşamba

Sephora Super Cleansing Trio | Üçlü Makyaj Temizleme Seti

Herkese merhaba!
Bugün sizlere, Sephora indiriminde herkesin satın aldığını tahmin ettiğim üçlü makyaj setinden bahsetmek istiyorum.
42 TL yerine 19.90 TL'ye satın aldım.
Özellikle göz makyajı temizleyicisinin oldukça sevilen bir ürün olduğunu duyduğum için ben de indirimi bahane ederek denemek istedim.


1-)Waterproof Eye Makeup Remover (Suya Dayanıklı Göz Makyajı Çıkarıcısı)
Bu ürünü genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.
Kat kat rimel sürdüğüm günlerde makyajımı temiz ve kolay bir şekilde sadece bir tane pamuk kullanarak temizledim.
Ürünün kokusu çok hafif. Yapısı çift fazdan oluşuyor.
Bolca çalkalanıp açık mavi haline geldiğinde kullanılıyor.
Paraben ve alkol içermiyor.
Tavsiye edebileceğim bir göz makyajı temizleyicisi oldu benim için.

Ürünlerin miktarları az olsa da şişelerde küçük delikler olduğu için bir anda ürün dökülmüyor, kendiniz pamuğa istediğiniz kadar döküyorsunuz. Böylece gereksiz yere ürün ziyan olmuyor.


2-)Soothing Cleansing Milk(Rahatlama ve Temizleme Sütü)
Bu ürün göz ve yüz makyajı için kullanılıyor.
Yapısı kremsi.
Makyajımı çıkarmada çok etkili olduğunu söyleyemeyeceğim.
Fondötenimi çıkarabilmek için 4-5 pamuk kullanmam gerekiyor.
Üstelik alkollü gibi bir kokusu olduğu için yüzümü yaktığını hissettim.
Çok abartılı bir şekilde rahatsız etmese de tavsiye edebileceğim bir ürün değil.


Büyük boyunu alır mıyım?
Hiç sanmıyorum.


3-)Instant Refreshing Toner (Anında Ferahlatıcı Tonik)
Makyajımı çıkardıktan sonra bu toniği uyguladığımda yüzümde çok güzel bir ferahlık hissediyorum. Limonlu gibi bir kokusu var. Kokusundan dolayı yüzümde çok güzel bir his bırakıyor.
Paraben ve alkol içermeyen bir ürün.
Hassas ciltler de kullanabiliyor. Benim cildim de biraz hassas olduğu için bana oldukça iyi geldi.


Büyük boyunu alır mıyım?
Muhtemelen evet.

Sonuç : 1 ve 3 numaraları ürünleri gidip almanızı tavsiye ederim.


Mutlu günler.

4 yorum:

  1. Bugün de tam bu ürünlere bakmıştım, yarın almayı düşünüyordum. Çok faydalı bir yazı oldu benim için, tonik dışında diğerleri pek hoşuma gitmedi yorumlarına göre daha doğrusu sephoranın benzer bir makyaj temizleyicisi bende var 1 numara o yüzden ilgimi çekmedi. :D
    Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniği tavsiye ederim, bloguma hoş geldiniz :)

      Sil
  2. benimde cildim maalesef ciddi boyutta hassas Soothing Cleansing Milk özellikle hassas ciltler için rahatlatıcı başlığına güvenip daha öncesinde almıştım sizin cildinizi hafif yakmış benimkisini bildiğimiz kabarmış kıpkırmızı bir hale döndürdü :(
    bu setin fiyat olarak gördüğümde almayı düşündüm ama içerisindeki sütü görünce anında vazgeçtim keşke içerik olarakta değişik farklı çeşitlerle bari bikaç farklı seçenek yapılsaydı
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonik ve göz makyajı çıkarıcısı için almıştım ben de :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.