6 Kasım 2016 Pazar

YENİ Pastel Nude Serisi Tekli Farlar

Herkese mutlu pazarlar!

Bugünkü yazımda 1 hafta önce almış olduğum ve neredeyse her gün kullandığım 2 tane fardan bahsedeceğim.

Gratis'te dolaşırken keşfettiğim, Pastel'in Nude serisinin yeni tekli farları günlük kullanım için ideal.

Bendeki renkleri 75-Chocolate ve 85-Peach.


Farların yapıları mat. Pigmentasyonları gayet iyi. Kalıcılığının çok uzun sürdüğünü söyleyemeyeceğim ama yine de fena değil. Altına bir göz farı bazı uygulayarak elbette kalıcılığını artırabilirsiniz.

Şeftali rengini hemen hemen her gün kullanıyorum. Sonbahar makyajlarımda çok kullanışlı oluyor.
Chocolate rengini göz kapağımın katlanma bölgesine gölge vermesi için kullanıyorum. Kirpik diplerime uyguladığımda da buğulu bir görünüm veriyor.

9.90 TL'ye Gratis'ten satın aldım.

Siz bu farları denediniz mi?

Ürünlerin linkleri :



Umarım bu yazı hepinize faydalı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu günler.

Gizem.


2 yorum:

  1. Ben 81 numarasını indirim dönemi aradım, bulamadım! Şimdi de bitirme projesi yüzünden bir şey satın almıyorum; ama, yılbaşından sonra bir kaç rengini alırım gibi geliyor :) güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seriyi tamamlayacağım çok memnun kaldım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.