5 Kasım 2016 Cumartesi

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı

Herkese mutlu hafta sonları!

Bundan sonra her Cumartesi ve Pazar yeni yazılarım blogumda olacak.

Bugün sizlere çok severek kullandığım bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum : Rimmel London Match Perfection.

Bu kapatıcı birkaç ay önce yeni formülasyonu ile raflarda yerini aldı. Yaklaşık 3 hafta önce ben de yeni halini denemek için ürünü satın aldım. Bendeki rengi 010 Ivory.


Ürünün önceki halini deneyimlemediğim için bugünkü halinden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, elimde çok fazla kapatıcı olmasına rağmen elim sürekli bu kapatıcıya gidiyor.
Çünkü ürün hem kapatıcılık verme hem de aydınlatma açısından muazzam bir ürün.



Ambalajı eskisi ile aynı.

Ucundaki fırça aplikatör ile kolay uygulama sağlıyor. Ama bazen fırçanın ucuna çok fazla ürün gelebiliyor, yüzüme direk fırça ile uygulamak yerine ürünü parmağıma alıp öyle uyguluyorum.

Öncesinde corrector gerektirmeyen bir ürün çünkü kapatıcılığı orta ve hatta daha fazlası diyebilirim.
En azından benim tenimde bu şekilde sonuç verdi.
Göz altlarımı kurutmuyor, transparan pudra ile sabitlemesem de kalıcılığını koruyor.

Fiyat/performans anlamında çok memnun kaldığım bir ürün oldu.

Fiyatı 20 TL civarındaydı.

Umarım bu yazı hepinize faydalı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu günler.

Gizem.



4 yorum:

  1. Nasıl merak ediyorum bu kapatıcıyı anlatamam. En kısa zamanda bende alıp denemek isyitorum valla :) yorumların çok faydalı oldu teşekkürler cnm sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, üründen memnun kalırsınız umarım :)

      Sil
  2. Göz altlarını kurutmuyor kısmını okuyunca ilgimi çekti... her ne kadar göz çevrenin yapısını bilmesem de, tester bulursam pas geçmeyeceğim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim göz çevrem biraz kuru ama bu kapatıcı kuruluk yapmadı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.