13 Kasım 2016 Pazar

NYC Smooth Skin Bronzer

Herkese mutlu pazarlar!

Bu haftanın Pazar yazısında sizlere güzel bir bronzerdan bahsedeceğim.

NYC markasının bu bronzerını uzun zamandır kullanıyorum ve uygun fiyatlı bronzerlar arasında başarılı bulduğum bir ürün.

Bendeki rengi Sunny.


Ürünün yapısı mat ve içinde ışıltı barındırmıyor.
Eğer ten makyajı yaptıktan sonra ürünü uygularsanız kalıcılığının çok iyi olduğunu söyleyebilirim.

Ten makyajı olmadan direk uygulandığında toz ürün olduğu için gün içinde uçup gidebiliyor.

Sunny renginin benim gibi buğday tenlilere yakışacağını düşünüyorum.

Sıcak bir kahve tonu ve ciltte kirli bir görüntü oluşturmuyor.

NYC ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Fiyatını tam olarak hatırlamasam da çok uygun fiyatlı olduğunu söyleyebilirim.


Siz bu ürünü kullanıyor musunuz?

Umarım bu yazı hepinize faydalı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu günler.

Gizem.


2 yorum:

  1. Herkesin çok sevdiğini biliyorum ama ben henüz deneyemedim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.