13 Kasım 2016 Pazar

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara

Herkese mutlu hafta sonları!

Bugün sizlere çok severek kullandığım bir maskaradan bahsedeceğim.


Essence'in bu maskarası benim en çok kullandığım maskaralar arasında.

Verdiği hacim, uzunluk ve kalıcılık oldukça başarılı.

Yapısı çok ıslak değil, yapış yapış bir his vermiyor ve alt kirpiklerde de akmıyor.

Essence ürünlerine Rossmann'lardan ulaşabilirsiniz.

Siz bu maskarayı kullanıyor musunuz?

Umarım bu yazı hepinize faydalı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu günler.

Gizem.

2 yorum:

  1. Bana bu maskarayı arkadaşım hediye etmişti ve verdiği etkiye bayılmıştım! Mükemmel bir rimel, fakat Essence'in bütün rimelleri gibi bu da bende alerji yaptı :( Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnunum henüz bir alerji ile karşılaşmadım neyse ki :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.