30 Ekim 2016 Pazar

Maybelline Instant Anti Age Eraser Eye Kapatıcı

Herkese iyi pazarlar!

Bugün sizlere ülkemize nihayet gelmiş olan Maybelline Eraser Eye kapatıcısının incelemesini yapacağım. Bendeki rengi Light.

Yıllardır ülkemize gelmesini beklediğimiz bu ürünü hemen deneyip gün boyu edindiğim izlenimleri burada paylaşmak istedim.

Hemen başlayalım.



  • Öncelikle göz altı morluklarından şikayetçi biri olarak ürünün kapatıcılığının orta düzeyde olduğunu söyleyebilirim. Bana yeterli geldi.
  • Altına uygulayacağınız corrector'ın üzerine bu ürünü uyguladığınızda sonuç çok daha güzel oluyor.
  • Elbette corrector veya kapatıcı öncesinde göz altlarınızı iyice nemlendirmenizi öneririm. Aksi takdirde göz altında hafif kurutma yapabilen bir ürün.


  • Yapısı oldukça ince. Ne sıvı ne de kremsi olduğunu söyleyebilirim. İkisinin arasında bir yerde.




Ürünün ambalajını inceleyelim.

Miktar olarak 6,8 ml.

Ucundaki sünger aplikatör herkes gibi bana da çok hijyenik gelmese de pratik bir uygulama sağladığını söyleyebilirim. Sola doğru çevirdiğinizde ürün yavaşça süngere gelmeye başlıyor.
 Kalıcılığı oldukça iyi.




Elime sürdükten sonra bu şekilde görünüyor.

Hafif pudramsı bir bitişi var.

Ben beklediğime değdiğini düşünüyorum.
Watsons'tan 29.90 TL'ye satın aldım.





Umarım bu yazı hepinize faydalı olmuştur.

Siz bu ürünü denediniz mi? Denediyseniz memnun kaldınız mı?

Mutlu günler.

Gizem.

4 yorum:

  1. kuru göz altlarına sahip biri olarak, çok temkinli yaklaşıyorum. gittiğimde bi deniycem. teşekkürler yazınız için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Ayy hala deneme fırsatım olmadı çok merak ediyorum açıkçası :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.