13 Şubat 2016 Cumartesi

Kiehl's Creamy Eye Treatment | Avokadolu Göz Kremi

Herkese merhaba!

Bugün sizlere çok ünlü bir kremden bahsedeceğim. Çoğunuzun duyduğu, kullandığı ya da almayı düşündüğü : Kiehl's Avokadolu Göz Kremi.


Kullandığım hiçbir göz çevresi kreminden tam bir nemlendirme etkisi alamıyordum ve bu yüzden iyi bir krem arayışına girmiştim.
Birçok yerde duyduğum bu ürünü en sonunda ben de denemeye karar verdim ve iyi ki almışım diyorum.
Kullanmaya başlayalı tam 1 ay oldu, bu yüzden de bendeki etkilerini burada paylaşmak için doğru zaman olduğunu düşünüyorum.


Artıları :
+ Nemlendirme konusunda mükemmel bir krem.
+ Göz altı çizgilerimin azalmasını sağladı.
+ Kalıcılığı harika.
+ Göz altlarımı kurutan kapatıcılarımı artık severek kullanabiliyorum. Özellikle MAC Pro Longwear kapatıcımı artık rahatlıkla kullanabiliyorum.

Eksileri :
- Yoğun yapılı bir krem olduğu için belki sevmeyenler olabilir. Ama benim gibi bol nem sevenler memnun kalacaktır.
- Yoğun yapısından dolayı, sürdükten hemen sonra kapatıcınızı uygulayamıyorsunuz, minimum 10 dk cilt tarafından emilmesini beklemeniz gerekiyor.

***Kısacası, göz altlarınız nemsizse, nemsizlikten dolayı çizgileriniz derinleşmişse ya da pul pul dökülmeler varsa ; sabah-akşam düzenli kullanım sonucunda bu kremin etkilerine inanamayacaksınız.

Ben Akasya AVM mağazasından 82 TL'ye satın aldım. Uygun fiyatlı bir ürün olmasa da çok severek uzun süre kullanacağınız bir ürün olduğu için almanızı öneririm.


Mutlu günler.

Gizem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli :) sevgiler.